Witam.
Wyskoczyła mi kontrolka trybu awaryjnego. A podczas jazdy zdarza się że błyśnie kontrolka świec, auto traci moc na sekundę bądź dwie i jest dalej spoko. A czasem zdarza się że przy wysprzęgleniu zgaśnie. Komp pokazał błąd P3102 - przepustnica - wyczyściłem - nagaru było z 0,5 cm i było dobrze ale po jakimś czasie wróciło, czytałem że to może przekaźnik 109, że może bezpiecznik od wiatraków (ale który to w O1?) z rzeczywiście, duży wiatrak ma opory, nie zawsze się chce kręcić jak ręką próbuję -czy może być jakaś zależność? I czy duży musi się kręcić jak jest klima włączona czy tylko mały?? Bo kręci się tylko mały.
Miał ktoś podobne objawy?
[ Dodano: Czw 27 Cze, 13 09:38 ]
Dzięki za zainteresowanie :/
Problem rozwiązany.
Masa była upalona i porobiła zwarcia na stykach/pinach. Po czyszczeniu to tu to tam już tydzień jest gitarra. Wentylator wymieniłem na jakiś zamiennik i hula jak ta lala.
Taki mały problem a VAG mi kazał przepustnice wymienić...
Czyli zaoszczędzone pieniążki pójdą na turbinkę i nową mapkę...
Znacie kogoś w warm-maz kto uczciwie ogarnie temat cieknącego turbo??
Drugi koniec masy czyli wyjmij akumulator i zdemontuj podstawę. Pod spodem jest przykręcona masa i tam było skorodowane. Oczyściłem i po strachu. A męczyłem się z 2 tyg - bo te komputery to tylko koszta niepotrzebne.
Komentarz